Cercar en aquest blog

divendres, 28 de juliol del 2017

LA CONTAMINACIÓ "VISUAL" QUE PATEIX VALÈNCIA

Recomane la lectura d'aquest interessant article de Joaquin Guzmán publicat fa un temps al diari Valencia Plaza sobre la contaminació "visual" que pateix la nostra ciutat i que impedeix gaudir i visualitzar adequadament el nombrós patrimoni artístic i arquitectònic existent als nostres carres i places.

"Si nuestra ciudad no es un museo al aire libre es porque todavía no se han llevado a cabo políticas globales e integrales para convertirla en ello. Pero tiene todos los mimbres para serlo. Ha existido una histórica falta dedesidia en tener estas cuestiones en consideración, que en su momento se pudieron ver como escasamente práctica y que ahora empiezan a verse como un conjunto de políticas que redundan no solo en la calidad de vida, en la valoración de lo nuestro sino que redunda en una mayor apreciación de nuestros valores artísticos y lo que nos diferencia de otras ciudades y que cada vez es algo más relevante para los que nos visitan."
http://www.valenciaplaza.com/valencia-museo-escondido


Ací en teniu un parell d'exemples:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada destacada

L'ANY EN QUÈ EL SORTEIG DE LA LOTERIA DE NADAL ES VA FER A VALÈNCIA

En alguns apunts anteriors havia parlat del 80é. aniversari de València com a capital de la II República espanyola. Al novembre de 1936 tot...

Entrades populars